Podmienky a pravidlá

VŠEOBECNÉ PODMIENKY PRE E-SHOPY

 

Informácie pred nákupom: Sme česká spoločnosť a český e-shop, riadime sa českým právom a českým občianskym zákonníkom.

 

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "Obchodné podmienky") spoločnosti Newmann corporation s.r.o. so sídlom Nedokončená 1236, Praha 14 - Kyje, 198 00, IČO 039 31 412, zapísanej v obchodnom registri pod č. C 248994, vedenej na Mestskom súde v Prahe, e-mail: info@ajetoshop.sk, telefónne číslo +420 602 436 833 (ďalej len "My" alebo "Predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Sb, Občiansky zákonník Českej republiky, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúceho a Nás ako predávajúceho, ktoré vznikli v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "Zmluva") uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na internetovej stránke www.AJETOshop.sk.

Všetky informácie o spracovaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu.

Ustanovenia týchto zmluvných podmienok tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Zmluva a Obchodné podmienky sú v slovenskom jazyku. Obchodné podmienky môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj naša Zmluva podlieha použitiu prostriedkov komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú vzájomnú dohodu bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva sa tak uzatvára na diaľku v prostredí E-shopu, prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len "webové rozhranie E-shopu").

Ak je niektorá časť Podmienok v rozpore s tým, na čom sme sa vzájomne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v našom E-shope, táto konkrétna dohoda má prednosť pred Podmienkami.

      • Cena je suma, ktorú zaplatíte za tovar;
      • Cena za prepravu je suma, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;
      • Celková cena je súčtom Ceny a Ceny za dopravu;
      • DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
      • Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
      • Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie zmluvy o kúpe Tovaru s nami;
      • Užívateľský účet je účet zriadený na základe vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje ukladanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených zmlúv;
      • Vy ste osoba, ktorá nakupuje v našom e-shope a právne sa označuje ako kupujúci;NIEKTORÉ DEFINÍCIE
      • Tovar je všetko, čo si môžete kúpiť v e-shope.
  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY
    • Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
    • Pri nákupe Tovaru je vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Preto budeme považovať informácie, ktoré ste nám poskytli pri objednávaní Tovaru, za správne a pravdivé.
  2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Zmluvu s nami je možné uzavrieť v českom a slovenskom jazyku.
    • Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom e-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (t. j. najmä za prístup na internet), takže nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady, ktoré by sme Vám účtovali nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s Naším používaním prostriedkov diaľkovej komunikácie.
    • Aby sme mohli uzavrieť zmluvu, musíte v e-shope vytvoriť návrh objednávky. Tento návrh musí obsahovať nasledujúce informácie:
      1. Informácie o Tovare, ktorý kupujete (v E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");
      2. Informácie o Cene, Poplatku za dopravu, Spôsobe platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe dodania Tovaru; tieto informácie sa zadávajú v rámci vytvárania návrhu Objednávky v používateľskom rozhraní E-shopu, pričom informácie o Cene, Poplatku za dopravu a celkovej cene sa poskytujú automaticky na základe zvoleného Tovaru a spôsobu dodania;
      3. Vaše identifikačné a kontaktné údaje, ktoré nám umožnia doručiť Tovar, najmä vaše meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
      4. V prípade Zmluvy, na základe ktorej vám budeme dodávať Tovar pravidelne a opakovane, aj informácie o tom, ako dlho vám budeme Tovar dodávať.
    • Počas vytvárania návrhu príkazu môže údaje meniť a kontrolovať až do jeho vytvorenia. Po kontrole stlačením tlačidla "Objednávka viažuca platbu" sa objednávka vytvorí. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste si prečítali tieto Obchodné podmienky a súhlasíte s nimi, inak nebudete môcť Objednávku vytvoriť. Zaškrtávacie políčko slúži na potvrdenie a odsúhlasenie. Po stlačení tlačidla "Záväzná platba objednávky" sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo nám.
    • Vašu objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení správou zaslanou na vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie Objednávky a týchto Podmienok. Potvrdenie Objednávky z našej strany predstavuje uzavretie Zmluvy medzi nami a vami. Podmienky v znení platnom v deň odoslania Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
    • Môže sa stať, že vašu objednávku nebudeme môcť potvrdiť. Patria sem situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac Tovaru, ako sme schopní dodať. Informáciu o maximálnom počte Tovaru vám však vždy vopred poskytneme v rámci E-shopu a nemala by vás prekvapiť. V prípade, že existuje akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie Zmluvy v podobe zmenenej oproti Objednávke. V takom prípade bude Zmluva uzatvorená v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.
    • V prípade, že je v E-shope alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne nesprávna Cena, nie sme povinní dodať vám Tovar za túto Cenu, a to ani v prípade, že ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je potom uzavretá, keď našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani do 3 dní od jej zaslania, sme oprávnení od uzavretej Zmluvy odstúpiť. Za zrejmú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá cene obvyklej u iných predajcov alebo chýbajúca či vynechaná číslica.
    • V prípade uzavretia Zmluvy ste povinný zaplatiť Celkovú cenu.
    • Ak máte používateľské konto, môžete prostredníctvom neho zadávať objednávky. Aj v tomto prípade ste však povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť vopred vyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, výhodou však je, že nemusíte opakovane vypĺňať svoje identifikačné údaje.
    • V niektorých prípadoch vám umožníme využiť zľavu na nákup Tovaru. Aby bola zľava poskytnutá, musíte vyplniť údaje o zľave do preddefinovaného poľa v rámci návrhu Objednávky. Ak tak urobíte, Tovar vám bude poskytnutý so zľavou.
  3. ÚČET UŽÍVATEĽA
    • Prístup k svojmu používateľskému kontu máte na základe svojej registrácie v e-shope.
    • Pri registrácii používateľského konta je vašou povinnosťou poskytnúť správne a pravdivé informácie a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.
    • Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Je vašou povinnosťou zachovávať dôvernosť tohto prístupu a neposkytovať tieto informácie nikomu. V prípade ich zneužitia za to nenesieme zodpovednosť.
    • Používateľské konto je osobné a nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím stranám.
    • Vaše používateľské konto môžeme zrušiť, najmä ak ste ho nepoužívali dlhšie ako 24 mesiacov alebo ak ste porušili svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.
    • Používateľský účet nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä pokiaľ ide o nevyhnutnú údržbu hardvéru a softvéru.
  4. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA
    • Cena je vždy uvedená v e-shope, v návrhu objednávky a samozrejme v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v rámci E-shopu a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, ktorá je vždy rovnaká ako cena v Zmluve. V rámci Návrhu objednávky je uvedená aj Cena za dopravu, resp. podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.
    • Celková cena je vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
    • Úhrada celkovej ceny sa od vás bude vyžadovať po uzavretí Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
      1. Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme ako súčasť potvrdenia objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena splatná do 7 dní
      2. Kartou online. V tomto prípade sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány SHOPTET PAY a platba podlieha podmienkam tejto platobnej brány, ktoré sú k dispozícii na: https://www.shoptetpay.com V prípade platby kartou online je celková cena splatná ihneď po uzatvorení kúpnej zmluvy.
      3. Dobierka. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
      4. Dobierka. V prípade prevzatia Tovaru v Našej prevádzke je možné zaplatiť za Tovar v hotovosti. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
    • Faktúra bude vystavená elektronicky po zaplatení celkovej ceny a bude vám zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude k dispozícii aj v používateľskom účte.
    • Vlastnícke právo k Tovaru na vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, inak je uhradená v okamihu platby.
  5. DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE
    • Tovar vám bude doručený vami zvoleným spôsobom, pričom si môžete vybrať z nasledujúcich možností:
      1. Osobný odber v predajniach spoločnosti Packeta
      2. Dodávka prostredníctvom dopravných spoločností Packeta
    • Tovar je možné dodať len v rámci Českej republiky
    • Doba dodania Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaný čas dodania Tovaru vám bude oznámený v potvrdení Objednávky. Čas uvedený v E-shope je len orientačný a môže sa líšiť od skutočného času dodania. V prípade osobného odberu v našej prevádzke vás budeme vždy informovať o možnosti vyzdvihnutia Tovaru e-mailom.
    • Po prevzatí Tovaru od Dopravcu ste povinný skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť Dopravcovi a Nám. V prípade, že sa na obale vyskytne akákoľvek vada, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vniknutí do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od Prepravcu prevziať.
    • V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov uvedených v článku 4 Podmienok, nebude to mať za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám Tovar. Vaše neprijatie Tovaru zároveň neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. V takom prípade však máme právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme toto právo uplatniť, odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom, keď Vám odstúpenie od Zmluvy doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na prípadný nárok na zaplatenie Ceny prepravy alebo na prípadný nárok na náhradu škody.
    • Ak z dôvodov na Vašej strane dôjde k opakovanému dodaniu Tovaru alebo k jeho dodaniu iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady spojené s takýmto opakovaným dodaním. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
    • Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na vás v okamihu jeho prevzatia. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov uvedených v článku 4 Podmienok, nebezpečenstvo škody na Tovare na vás prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov, ktoré ste nemohli ovplyvniť, ste ho neprevzali. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
    • V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bol uvedený približný čas dostupnosti, budeme vás vždy informovať:
      1. mimoriadnej poruchy pri výrobe Tovaru a vždy vám poskytneme nový predpokladaný čas dostupnosti alebo informáciu o tom, že Tovar nemôže byť dodaný;
      2. oneskorenie dodania Tovaru od nášho Dodávateľa a my vám vždy poskytneme nový predpokladaný čas dodania.
    • V prípade, že Vám nebudeme schopní dodať Tovar ani do 30 dní od uplynutia dodacej lehoty uvedenej v Potvrdení objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení odstúpiť od Zmluvy.
  6. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA
    • Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku 7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že:
      1. má vlastnosti, na ktorých sme sa s vami dohodli, a ak nie sú výslovne dohodnuté, potom tie, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, alebo tie, ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;
      2. je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú obvyklé pre Tovar tohto typu;
      3. zodpovedá kvalite alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;
      4. je v primeranom množstve a hmotnosti;
      5. spĺňa požiadavky, ktoré na ňu kladie zákon;
      6. nie je zaťažená právami tretích strán.
    • Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka Českej republiky a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).
    • V prípade, že Tovar má vady, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa článku 1, môžete nás o takejto vade informovať a uplatniť svoje práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené v našich identifikačných údajoch. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete bez Nášho súhlasu dodatočne zmeniť, s výnimkou prípadu podľa bodu 7.4. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili. V prípade, že si nezvolíte spôsob riešenia vady, máte práva uvedené v bode 7.5 aj v situáciách, keď vadné plnenie bolo podstatným porušením Zmluvy.
    • Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, máte nasledujúce práva:
      1. odstrániť vadu dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
      2. odstrániť závadu opravou Tovaru;
      3. na primeranú zľavu z ceny;
      4. odstúpiť od zmluvy.

Ak sa rozhodnete riešiť vadu podľa bodu a) alebo b) a my ju v nami určenej primeranej lehote neodstránime, alebo ak vám oznámime, že vadu týmto spôsobom neodstránime vôbec, máte práva podľa bodov c) a d), aj keď ste ich pôvodne v rámci reklamácie nepožadovali. Zároveň, ak sa rozhodnete odstrániť vadu opravou Tovaru a My zistíme, že vada je neodstrániteľná, oznámime Vám to a Vy si môžete zvoliť iný spôsob odstránenia vady.

  • Ak chybné plnenie nie je podstatným porušením zmluvy, máte nasledujúce práva:
    1. odstrániť vadu dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
    2. odstrániť závadu opravou Tovaru;
    3. na primeranú zľavu z ceny.

Ak však vadu neodstránime včas alebo ju odmietneme odstrániť, máte právo odstúpiť od zmluvy. Od Zmluvy môžete odstúpiť aj vtedy, ak nemôžete Tovar riadne užívať pre opätovný výskyt vady po oprave Tovaru alebo ak sa na Tovare vyskytne viacero vád.

  • V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia zmluvy nemôžete odstúpiť od zmluvy ani požadovať dodanie nového tovaru, pokiaľ nemôžete vrátiť Tovar v stave, v akom ste ho dostali. To neplatí v nasledujúcich prípadoch:
    1. ak sa stav Tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie závady;
    2. ak sa Tovar používal pred zistením závady;
    3. pokiaľ nemožnosť vrátiť Tovar v nezmenenom stave nebola spôsobená vaším konaním alebo opomenutím,
    4. ak ste Tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní pred zistením vady; ak však k tomu došlo len čiastočne, je Vašou povinnosťou vrátiť časť Tovaru, ktorú je možné vrátiť, pričom v takom prípade Vám nebude vrátená časť Ceny zodpovedajúca Vášmu prospechu z používania časti Tovaru.
  • Do 3 dní od prijatia sťažnosti vám na vašu e-mailovú adresu potvrdíme, že sme sťažnosť prijali, kedy sme ju prijali a aká je predpokladaná dĺžka jej trvania. Sťažnosť vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Túto lehotu môžeme po vzájomnej dohode predĺžiť. Ak lehota uplynie márne, môžete od Zmluvy odstúpiť.
  • O vyriešení sťažnosti vás budeme informovať e-mailom. Ak je sťažnosť oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami alebo potvrdeniami o odoslaní. V prípade, že bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na jeho vrátenie znášame My.
  • Ak ste podnikateľom, je vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, ako ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
  • Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť svoje práva z chybného plnenia pre chyby, ktoré sa vyskytnú na spotrebnom Tovare do 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
  • Ustanovenia týkajúce sa práva z vady sa neuplatňujú v prípade:
    1. Tovar, ktorý sa predáva za nižšiu cenu, pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá;
    2. opotrebenie Tovaru spôsobené jeho bežným používaním;
    3. použitý Tovar pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal Tovar pri jeho prevzatí;
    4. ak si to vyžaduje povaha tovaru.
  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
    • Odstúpenie od Zmluvy, t. j. ukončenie zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho začiatku, môže nastať z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
    • V prípade, že ste spotrebiteľom, t.j. osobou, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia Tovaru v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka. V prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, ktorej predmetom je viac druhov Tovaru alebo dodanie viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej časti Tovaru a v prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch). Môžete tiež použiť nami poskytnutý vzor formulára na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 Obchodných podmienok.

    • Avšak ani ako spotrebiteľ nemôžete odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď predmet zmluvy:
      1. Tovar, ktorého cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávisle od našej vôle a môže sa vyskytnúť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;
      2. dodávka alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po tridsiatich dňoch a ktorých cena podlieha výkyvom na finančnom trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť;
      3. Tovar, ktorý bol prispôsobený vašim želaniam alebo pre vašu osobu;
      4. Tovar podliehajúci skaze a tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
      5. Tovar v uzavretých obaloch, ktorý bol vyňatý z obalu a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť;
      6. doručenie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal;
      7. doručovanie novín, periodík alebo časopisov;
      8. doručenie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol doručený na hmotnom nosiči a nebol doručený s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a pokiaľ sme Vás neupozornili, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy.
    • Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa článku 2 Obchodných podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám počas nej zašlete oznámenie o odstúpení od zmluvy.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet, ktorý ste si vybrali pri odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená, kým nám Tovar nevrátite alebo nepreukážete jeho zaslanie späť. Prosím, vráťte nám Tovar čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa článku 2 Obchodných podmienok ste povinný zaslať nám Tovar do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a znášate náklady na vrátenie Tovaru. Na druhej strane máte od Nás nárok na vrátenie Poplatku za dopravu, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu doručenia Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z Našej strany uhradíme aj náklady na vrátenie Tovaru k Nám, ale opäť len do výšky Poštovného zodpovedajúceho najlacnejšiemu spôsobu doručenia Tovaru, ktorý sme ponúkli.

    • Zodpovedáte nám za škodu v prípadoch, keď dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku Vášho zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. V takomto prípade Vám spôsobenú škodu vyfakturujeme po tom, ako nám Tovar vrátite, pričom fakturovaná suma je splatná do 14 dní. Ak sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať pohľadávku na náhradu nákladov proti Vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.

    • Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré Tovar nemôže byť dodaný (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody vyplývajúce z povahy Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v článku 9 Podmienok. Od Zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v Objednávke úmyselne uviedli nesprávne údaje. V prípade, že Tovar kupujete v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy kedykoľvek odstúpiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.

  2. RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
    • Nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania vo vzťahu ku kupujúcim v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
    • Spotrebiteľské reklamácie vybavujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@AJETOshop.sk. Informáciu o vybavení reklamácie zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
    • Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

    • Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

  3. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    • Ak náš právny vzťah s vami obsahuje medzinárodný prvok (napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), bude sa tento vzťah vždy riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov nie sú touto zmluvou dotknuté.
    • Všetka písomná korešpondencia s vami sa bude doručovať e-mailom. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu budeme doručovať na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, vo Vašom používateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.
    • Zmluvu možno meniť a dopĺňať len na základe našej písomnej dohody. Sme však oprávnení zmeniť tieto Podmienky, ale takáto zmena nebude mať vplyv na existujúce Zmluvy, ale len na Zmluvy uzavreté po nadobudnutí účinnosti zmeny. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak od vás nedostaneme oznámenie do 14 dní od zaslania informácie o zmene, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku Tovaru po nadobudnutí účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

    • V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, poruchy subdodávateľov atď.), nenesieme zodpovednosť za škody spôsobené v dôsledku vyššej moci alebo v súvislosti s ňou, a ak vyššia moc trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo odstúpiť od Zmluvy.
    • Vzorový formulár sťažnosti a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy sú priložené k Podmienkam.
    • Zmluva vrátane Podmienok je u nás elektronicky archivovaná, ale nie je vám prístupná. Tieto Podmienky a Potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky však vždy dostanete e-mailom, a preto budete mať vždy prístup k Zmluve bez našej účasti. Odporúčame vám, aby ste si Potvrdenie objednávky a Podmienky vždy uložili.
    • Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 1.2.2024.

 

 

PRÍLOHA 1 - FORMULÁR SŤAŽNOSTI

Adresát: Newmann corporation s.r.o., IČO: 039 31 412 so skladom Tiskařská 599/12, 108 00, Praha - Malešice, Česká Republika

Podanie žiadosti

Dátum uzavretia zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Reklamovaný tovar:

 

Popis závad Tovar:

 

Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, prípadne číslo bankového účtu na poskytnutie zľavy:

 

Zároveň žiadam o potvrdenie o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediem, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojím nárokom vrátane dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie.

 

Dátum:

Podpis:

 

PRÍLOHA 2 - FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát: Newmann corporation s.r.o., IČO: 039 31 412 so skladom Tiskařská 599/12, 108 00, Praha - Malešice, Česká Republika

Týmto vyhlasujem, že odstupujem od zmluvy:

Dátum uzavretia zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Špecifikácia tovaru, na ktorý sa zmluva vzťahuje:

 

Spôsob úhrady prijatých finančných prostriedkov vrátane prípadného čísla bankového účtu:

 

 

Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie, ak si tovar objednal prostredníctvom e-shopu spoločnosti Newmann corporation s.r.o. (ďalej len "spoločnosť") alebo iného prostriedku diaľkovej komunikácie, okrem prípadov uvedených v § 1837 zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Odstúpenie od zmluvy je kupujúci povinný oznámiť Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú vo vzorovom formulári.

Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, odstúpi od kúpnej zmluvy, je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, zaslať alebo odovzdať spoločnosti tovar, ktorý od nej prevzal.

Ak kupujúci spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, vráti spotrebiteľovi všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie tovaru, ktoré od spotrebiteľa prijala na základe kúpnej zmluvy, rovnakým spôsobom. Ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný spoločnosťou, spoločnosť vráti kupujúcemu náklady na doručenie len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia. Spoločnosť nie je povinná vrátiť Kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky skôr, ako Kupujúci odovzdá tovar Spoločnosti alebo preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.

 

Dátum:

Podpis:

 

 

Ak ste samostatne zárobkovo činná osoba, uveďte príslušné údaje, t. j. meno a priezvisko, sídlo, registračné číslo.